DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

ATSISKAITYMAS

Sala.lt už parduodamas prekes galite atsiskaityti naudodamiesi elektronine bankininkyste. Pasirinkite atsiskaitymo būdą per Paysera ir galėsite atsiskaityti per el. bankus – „Swedbank“, „SEB“ Bankas, „DNB“ bankas, „Nordea Bank Lietuva“, „Danske Bank“, „Citadele“ bankas, Šiaulių bankas, Medicinos bankas.

Ačiū, kad perkate!

PRISTATYMAS

Užsakytos prekės pristatomos per DPD siuntų tarnybą visoje Lietuvoje.

Pristatymas Lietuvoje (išskyrūs Kuršių Neriją):

DPD gali pristatyti prekes į Jūsų pasirinktą paštomatą arba tiesiai Jūsų pasirinktu adresu.

Pristatymo kaina į paštomatą: 2,70 Eur.

Pristatymo kaina Jūsų pasirinktu adresu:  3,50 Eur.

Pristatymas NEMOKAMAS, jei perkate už daugiau nei 39 Eur.

Grąžinimas NEMOKAMAS!

Prekes DPD pristatys per 2-3 darbo dienas.

Pristatymo mokestis taikomas vienam užsakymui.

 

Pristatymas Kuršių Nerijoje:

Pristatymo kaina Jūsų pasirinktu adresu: 35 Eur.

Prekes DPD pristatys per 5-7 darbo dienas.

Pristatymo mokestis taikomas vienam užsakymui.

 

Pristatymas už Lietuvos ribų:

Susisiekite su mumis labas@sala.lt, susitarsime dėl siuntimo sąlygų. Siuntimo kaina priklausys nuo mūsų partnerių pasiūlymų.

GRĄŽINIMAS

Mes labai stengiamės, kad Jus pasiektų tik aukščiausios kokybės prekės. Jei nuspręstumėte prekes grąžinti, tai galite padaryti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.

GRĄŽINIMAS NEMOKAMAS, jei grąžinate mūsų siūlomu būdu.

 

Kaip grąžinti prekes:

  1. Grąžinant prekes jos turėtų atitikti šiuos reikalavimus:
  • Būti nenaudotos, nedėvėtos, nesugadintos ir nepraradusios prekinės išvaizdos;
  • Prekės turi turėti visas etiketes, apsaugines plėveles (išskyrus atvejus, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (išskyrus atvejus, kai grąžinama nekokybiška prekė).
  1. Apie prekės grąžinimą informuokite mus el. paštu labas@sala.lt. Nurodykite Jums patogiausią grąžinimo būdą (kurjeriu ar per DPD savitarnos terminalus), tikslų adresą (su pašto kodu) bei savo kontaktinę informaciją (vardą, pavardę, telefono numerį).
  2. Supakuokite siuntą. Įtraukite užpildytą ir pasirašytą prekių grąžinimo aktą ir PVM sąskaitą faktūrą (arba kopiją).
  3. Jei grąžinti Jums patogiau per DPD savitarnos terminalą, tiesiog priklijuokite viduje esantį lipduką su abiejų šalių adresais ir nuneškite į Jums patogiausią DPD savitarnos terminalą.
  4. Mums patvirtinus grąžinimo informaciją, mes atsiųsime grąžinimo lipduką, skirtą grąžinti per DPD kurjerių tarnybą (jei pasirinkote grąžinti per savitarnos terminalą, Jums lipduko laukti nereikia – jis įdėtas kartu su PVM sąskaita faktūra ir grąžinimo aktu). Tuomet DPD kurjeris atvyks paimti Jūsų grąžinamos prekės.
  5. Pinigai už grąžinamas prekes bus pervesti į Jūsų sąskaitą iš kurios buvo atliktas mokėjimas, per 10 (dešimt) darbo dienų nuo prekės grąžinimo į UAB M-1, Laisvės pr. 60, Vilnius.

Sala.lt neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai nurodžius adresą arba kurie buvo prarasti nepasiekus Sala.lt.